sobota, 28 czerwca 2014

Zrobić coś z niczego. Programy TV


Lubię oglądać programy tego typu jak „Odlotowy ogród” na TTV.


„ Pasjonat ogrodów Dominik Strzelec, 5 tys. zł i tylko 2 dni i nie ma rzeczy niemożliwych! Potrafi zamienić każdą zaniedbaną przydomową działkę w piękny, funkcjonalny ogród. „


W tych programach jest to tak magicznie przedstawione. Zaniedbany ogródek, wchodzi „Czarodziej ogrodów”, ekipa, kasa, dwa dni i powstaje mini bajka. Super!

Super jest to, że ten gość – Dominik Strzelec – tak łatwo, lekko, fajnie i przyjemnie to robi. Widać, że ma pojęcie, podejście i lubi to.  

Kiedy oglądam ten program myślę sobie „ też bym tak chciała jak on” tzn. mieć taką umiejętność stworzenia czegoś WOW z niczego i te umiejętności ogrodnicze.

Zawsze marzyłam o własnym ogrodzie i stworzeniu w nim czegoś fajnego. Jak byłam dzieckiem  to zbierałam kamienie z okolicy i tworzyłam „mój skalniak” który w niczym nie przypominał prawdziwego skalniaka. Niestety zawsze mi  brakowało czegoś do tego żeby tą pasje rozwijać. U mnie nawet bambus zdycha ;)

 

 

 






 

 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz