niedziela, 6 lipca 2014

Aktywne Wakacje.

Urlop, Wakacje, Super!!! Bosko!!!
Mimo, że mam urlop spędzam go jak na razie w mieście i bardzo aktywnie (jak dla mnie).
Zaległe wizyty u lekarzy ( bo w ciągu roku nie mam na to czasu), wszystkie badania jak na razie OK.
W końcu znalazłam czas i zmotywowałam się do ogarnięcia mojej półki z dokumentacją i różnymi takimi, powiedzmy "pomocami do pracy", która już powoli rosła pod sufit ;)
W domu gruntowne porządki; mycie okien, kurze których "zwykle" nie widzę.
A pomiędzy bardzo aktywnie ruchowo. Dużo spacerów, jazdy na rowerze, gra w babingtona, smażing aż nóg nie czuje i działam panthenolem ( pierwsza kąpiel słoneczna tego lata, tak ostra :/)
I to urlop? ktoś mógłby zapytać i mocno się zdziwić.
Tak mój urlop i jestem bardzo z niego zadowolona.
Po pierwsze odpoczywam psychicznie od pracy. Nie myślę o niej :)
Po drugie nie lubię spędzać urlopu bezczynnie. Jestem typem osoby, która jeśli siedzi zbyt długo na kapanie to zaczyna mnie nosić.
Po trzecie realizuje to wszystko nie z przymusu tylko z tego, że chce!!! :)
Po czwarte kiedy pracuje nie mam na te czynności najnormalniej czasu a teraz na spokojnie, bezstresowo, powoli i z przyjemnością to robię.
Tak wygląda pierwszy tydzień mojego urlopu wakacyjnego i bardzo dobrze mi z nim :)
PS. Zdjęcie znalezione w necie.
A to nie koniec mojego urlopu. Najlepsze przede mną ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz