piątek, 25 lipca 2014

Pamiętniki.

Robiłam porządki i znalazłam moje "tajne pudełka" a w nich sekretne notatki, pamiętniki.
Usiadłam i zaczęłam czytać. Ośmiałam się,że hej! Zwłaszcza z tych pisanych kiedy miałam 11 lat :)
Sprawdziłam daty i zaczęłam pisać w 1995 roku a skończyłam w 2007 roku. 12 lat pisania, wiadomo nie codziennie. O czym z perpektywny czasu o śniesznych rzeczach ale sięgając pamięcią do wtedy były to ważne dla mnie sprawy.
Teraz pamiętniki zastąpiły Blogi :) programy tekstowe, notatniki wszystko na komputerze a papierowe hmmm ....
Moja siostrzenica też pisze pamiętniki na papierze, może ma to po mnie :) Pokazałam jej zbiór moich i powiedziała,że też tak chce :) Niech pisze bo obecna młodzież niedługo zapomni co to papier i długopis. A za kilkanaście lat pośmieje się tak jak ja dziś :)

Na zdjęciu mój zbiór.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz